03-6161857

שדרות רמז 16, בני ברק

03-6161857

שדרות רמז 16, בני ברק

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

אקנה – מניקוי לריפוי

איך לרפא את העור ולהשיג מראה זוהר וחלק

תופעת האקנה מזוהה אמנם עם "פצעי בגרות", אך לאקנה אין גיל, זו מחלה כרונית של העור, שיכולה להופיע גם בעור מבוגר.
המתבגרים מהווים את האוכלוסייה  הגדולה  ביותר הסובלת  מאקנה, אך הם לא לבד בסיבלם. יותר ממחצית מכל הנשים המבוגרות וכרבע מהגברים המבוגרים סובלים גם הם מאקנה, והמספרים מטפסים כל הזמן.
בין אם אקנה מגיל הנעורים נשאר  גם בבגרותכם,  ובין אם הוא פורץ לפתע אחרי שחציתם את גיל 30, עלולות להיות לכך השלכות גופניות ופסיכולוגיות ארוכות טווח.

הסיבות להופעת אקנה

הסיבה העיקרית להיווצרות האקנה היא בעקבות תאי עור שלא הושלו, החוסמים את הזקיקים ועוצרים את החלב (המיוצר ע"י בלוטת החלב באופן טבעי) מלצאת אל פני שטח העור.
כשהזקיקים הללו חסומים חיידק בשם P.ACNE מתחיל להתפתח, וגורם למה שאנו מכנים "פצעי בגרות" או "אקנה".
גורמים נוספים להופעת אקנה: שינויים הורמונאליים, שומן מהקרקפת, אכילת מזון המכיל שמן, מוצרי קוסמטיקה שומניים שאינם מתאימים לעורך, מזג אוויר המגביר זיעה ולחות, העלולים לחסום  את הנקבוביות, וכן נטייה תורשתית ומצבים של מתח נפשי, המשפיעים על העור.

מדוע כדאי להימנע מטיפול תרופתי?

הבעיה עם הטיפול התרופתי : הטיפול התרופתי באקנה אינו קל, וכמעט כל סוגי התרופות המשמשות לטיפול באקנה גורמות לתופעות לוואי שונות, בהן: נזק לכבד, דלקות עיניים, יובש בפנים ובשפתיים. הטיפול אסור לנשים בהריון. לכדורים עלולה להיות השפעה שלילית על מצב הרוח והופעת תסמיני דיכאון.

כמו כן, בזמן השימוש עליך להימנע מחשיפה לקרינת השמש (חשיפה לשמש במצב זה יכולה לגרום לפיגמנטציה קשה).

הבעיה המרכזית בסיום הטיפול התרופתי, היא החזרה של האקנה. מחקריים קליניים מצביעים על כך שעם הפסקת השימוש בתרופה המצב חוזר לקדמותו בקרב יותר מ-40% מחולי האקנה, לרבות התפרצות של פצעים לאחר תום נטילת הכדור.

אז מה עושים?

רק טיפול קבוע בשתי שכבות העור ימגר את האקנה! כדי לטפל באקנה בצורה יעילה ובטוחה, פותח "טיפול משושה" המטפל לעומק העור בארבעה רבדים:

  1. פילינג: הסרה עדינה של השכבה הקרנית, המעודדת השלת תאי עור וחידוש העור.
  2. חיטוי עמוק של העור
  3. ניקוז קומודונים (ראשים שחורים)וחיטוי נוסף
  4. ייבוש קל של הפצעונים באמצעות חומרים אנטי דלקתיים בג'ל או סרום, החדירים אל זקיק השערה, הקוטלים את חיידק הACNE הגורם לאקנה.
  5. מסכה אנטי בקטריאלית ברוקחות טבעית – מרגיעה ומחטאת
  6. טיפול באמצעות מכשיר פוטותרפיה מתקדם: לריפוי והבראת העור, ליצירת

השיפור בעור הינו מהיר  ודרמטי. החומר הפעיל בג'ל ובסרום קוטל חיידקים ויש לו סגולות אנטי-בקטריאליות מובהקות. מוצרים פעילים אלה, בשילוב עם פעולות ניקוז וחיטוי ושימוש בחומרים מעודדי קילוף, מניבים תוצאות מדהימות בזמן קצר, וללא תופעות לוואי. מכשור הפוטותרפיה החדיש עושה שימוש בקרן אור שחודרת לעור ומרפא את חיידק האקנה. העור נרפא, מתחדש, מתבהר ומקבל מראה זוהר וחלק.

 

לשאלות והתייעצות ללא התחייבות, תוכלי לפנות אלי: 03-6161857

הזמיני פגישת אבחון דרמטולוגי קליני ללא עלות!

טיפולים נוספים

טיפולי הבהרה

שילוב של תכשירים טראנס דרמאליים, פילינג וטיפולי פוטותרפיה: כתמי עור (פיגמנטציה) נגרמים עקב חשיפה לקרני השמש (קרני UV) האופיינית לארצנו. אצל רבים מופיעים כתמים שונים

קרא עוד »

אנטי אייג'ינג ורוקחות טבעית

בקליניקה "מירה חן" תוכלי ליהנות  מטיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים, הכוללים תכשירים ומכשור חדשני, בשילוב תכשירי רוקחות טבעית (ארומתרפיה), הנרקחים במקום בהתאמה אישית, מחומרים טבעיים באיכות

קרא עוד »