03-6161857

שדרות רמז 16, בני ברק

03-6161857

שדרות רמז 16, בני ברק

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

לא מוכרחים ניתוח או הזרקות!

אם את מתבוננת במראה ורואה מבט עייף, פנים נפולות, קמטים וקמטוטים שצצו בלי התראה מוקדמת, וחשה שמראה פנייך משפיע לרעה על מצב רוחך וביטחונך העצמי, את לא לבד. אבל בהחלט הגיע הזמן לעשות לזה סוף! אם סימני הגיל מפריעים לך, אינך חייבת ניתוח או הזרקות. שורה של חידושים טכנולוגיים וקוסמטיים ישפרו ללא הכר את מראה עורך ויורידו בתוך זמן קצר, שנים מגילך.

סימני הזדקנות העור נתפסים בעיני נשים רבות כגזירת גורל בלתי נמנעת. אבל בעצם רוב הסימנים הם תוצר של אורח החיים המודרני: חשיפה לשמש, חשיפה למזהמים סביבתיים וחשיפה למזון מתועש גורמות לעור הפנים, הצוואר, המחשוף והידיים, להיראות עייף ומבוגר מכפי גילו. 

אבל טיפולי אנטי אייג'ינג מסייעים לעכב באופן משמעותי, את תהליכי ההזדקנות ומשפרים את מראה העור באופן דרמטי, ללא התערבות פולשנית וללא כאבים. אפשר ורצוי להימנע מהתערבות פולשנית: הזרקות או ניתוח.

אייך עושים זאת? על ידי שימוש בחומרים חדשניים החודרים לעומק העור בשילוב עם מכשור חדשני (מבוסס גלי רדיו), שמחליק את הקמטים ומעצב את קו הלסת. 

 

מה גורם לעורנו להיראות נפול ומקומט?

בלי שנרגיש, עור פנינו נמצא במאבק יומיומי, נגד שלושה גורמי הזדקנות מרכזיים: 

  1.  רדיקאלים חופשייםחלקיקים מזהמים הנמצאים באוויר, ובמזון מתועש רווי בשומן טראנס ובסוכרים, הגורמים לחימצון תאי הגוף. תאי העור, הנמצאים בחלק החיצוני של הגוף, משקפים נאמנה את הנזק לתאים, במיוחד בחלקים החשופים: אזור הפנים וכפות הידיים.
  2. כוח הכבידה השנים עושות את שלהן, וכוח הכבידה של כדור הארץ מושך את כולנו כלפי מטרה, וגם את העור. 
  3. התרופפות סיבי הקולגן והאלסטין בעור האחראיים על גמישות ומוצקות העור, יחד עם אובדן העובי של שכבת השומן התת-עורית, ההופכת לדקה יותר במהלך השנים, הופכים את העור בהדרגה לרפוי, יבש, נטול ברק, עייף ונפול.

 

אז מה עושים כדי לשקם ולשפר משמעותית את מראה העור?

עור שהוזנח במשך שנים, זקוק להחייאה, לשיקום וריפוי, שימנעו התדרדרות נוספת ויביאו לשינוי שיסובב את שעון הזמן לאחור. נשים רבות טועות לחשוב שניתן להילחם בסימני הזמן והגיל ע"י 'זבנג וגמרנו': להזריק בוטוקס, למלא בחומצה היאלרונית, או למתוח את עור פנים בניתוח פלסטי מדי כמה שנים. 

אבל אלה הם הליכים פולשניים, כואבים ויקרים, ומדוע להשתמש בהם כאשר קיימת טכנולוגיה מודרנית וחדשנית, המאפשרת לנו לשקם את עורנו מבפנים, ולעשות פלאים לעור באופן טבעי, מבלי להזדקק לפתרונות קיצוניים כמו ניתוח. לכן, במקום להזריק, למלא או לנתח את העור; בעזרת טיפולי אנטי אייג'ינג ניתן לשקם את יכולות העור לייצר בעצמו באופן מוגבר, סיבי קולגן ואלסטין, האחראים על גמישות ומיצוק העור, ולעזור לו 'להתרומם', להחליק ולהימתח.

 

איזה תהליכים עוזרים לעור להתחדש באופן טבעי?

מה שמביא לתוצאות מוכחות ודרמטיות במראה העור הוא השילוב של טכנולוגיית גלי רדיו (RF) המפעילה את הקולאגן והאלסטין בעורה של המטופלת, וגורמת להם לעבוד; כל זאת, בשילוב עם תכשירים המחלחלים לעומק העור ותומכים בייצור הקולאגן והאלסטין של העור, 'בייצור עצמי'. זהו שיקום אמיתי, המתרחש מבפנים! כיום, כל טיפולי האנטי-אייג'ינג המתקדמים משלבים תכשירים מתקדמים טראנס-דרמאליים (החודרים את שכבות העור החיצוניות ומזינים את העור מפנים) עם גלי רדיו, פוטותרפיה וטיפולים נוספים. טיפול RF נעשה בקליניקה של קוסמטיקאית מיומנת שהוסמכה לטפל בטכנולוגיה זו.

 

במה גלי הרדיו משפרים את מצב העור?

טיפול באמצעות טכנולוגיה מתקדמת של מכשור המבוסס על גלי רדיו (RF) באורכי גל שונים, הוא המתקדם בסוגו בתחום הרפואה האסתטית. מטרתו היא הצערת העור, החלקת קמטים וקמטוטים, מיצוק והרמת עור רפוי, הרמת קו הלסת, העלמת צלקות, שיפור משמעותי במרקם, מבנה ונפח העור, צמצום נקבוביות, נימי דם, אדמומיות ועוד. 

 

איך גלי רדיו משפיעים על פעילות העור?

הטכנולוגיה המבוססת על RF  מעודדת ייצור מוגבר של החלבונים קולגן ואלסטין האחראיים על גמישות העור ועל מראה עור צעיר ורענן. החימום בשכבות העור העמוקות ביותר מגיע עד לסיבי הקולוגן והאלסטין, מטפל לעומק העור ומחדש את מלאי החלבונים. האלסטין והקולוגן ממלאים את העור במהירות וניתן להבחין בשיפור משמעותי לאחר מספר טיפולים. התוצאה: עור מתוח ומוצק, נקי מצלקות וקמטים.

 

איזה חידושים קיימים בתחום התכשירים המעודדים ייצור עצמי של קולאגן?

כדי להשיג תוצאות אופטימליות נשתמש בתכשירים חדשניים מבוססים על טכנולוגיה טראנס-דרמאלית מתקדמת. אלה הם תכשירים וחומצות החודרים לעומק העור ומשקמים אותו מבפנים. השימוש בטכנולוגיית ההחדרה של הרכיבים הפעילים החומרים ישירות לעומק העור, מאפשרת להם לטפל מהשורש בסימני הזדקנות העור ולעודד את התחדשותו. הפורמולות הייחודיות מסירות תאים מתים (פילינג), מעלות את רמת הלחות בעור, מטפלות ברפיון העור ומחזקות את שכבת ההגנה של העור. שימוש קבוע בתכשירים, יחשוף שכבת עור חדשה ובריאה, וישפר את מרקם העור ויקנה לו מראה מוצק, בריא וקורן.

  

 

למה ניתן לצפות בסיום הטיפול?

הטיפול המשולב מאפשר יצירת שינוי במראה הפנים כבר מתחילת התהליך: מיצוק העור והרמת קו הלסת והצוואר, הצערת מראה המחשוף והידיים, החלקת קמטים, העלמת נימי דם זעירים ועוד. באופן גורף, הטיפול מביא לשיפור משמעותי, הנראה לעין בתוך זמן קצר בעור המטופל, הנראה צעיר, חלק, בריא וזוהר, ומפחית שנים מגיל המטופלת.

 

מתי כדאי להתחיל?

תלוי במצב העור. לבעלות עור דק, מצולק או נוטה לקמטוטים – מומלץ להתחיל את הטיפולים כבר בסוף שנות ה-20, וכך לשמור על הגמישות וחיוניות העור. כך ניתן לעכב תהליכי הזדקנות ולחדש את ייצור הקולגן והאלסטין באופן טבעי וללא התערבות כירורגית או הזרקות. 

הטיפול מתאים כמובן, גם לנשים בגילאים מתקדמים יותר,המתחילות לראות את סימני הגיל על עורן, לרבות קמטוטים, קמטים, צלקות, אדמומיות ועוד. העור מתחדש ועובר תהליך עמוק של שימור ושיפור.

 

האם זה מתאים לכל אחת?

מאחר שאינם פולשניים, טיפולי האנטי–אייג'ינג הקוסמטיים מותאמים בדרך כלל לכל מי שרוצה לשפר את מראה עורה. אך בטרם הטיפול, אך הדבר כרוך באבחון דרמטולוגי קליני מעמיק של העור המתבצע בקליניקה, ולאחר מכן נבנה לכל מטופלת הליך טיפול אנטי-אייג'ינג אישי.

הטיפולים מותאמים לפי קבוצת הגיל אליו משתייכת המטופלת (מצב העור בגיל 28 לא דומה לעור בן 65) ישנם סוגי טיפולים שונים, תכשירים ייעודיים והטיפול מקפיד למתחדש באופן מתמיד, בד בבד עם פריצות הדרך הטכנולוגיות בתחום.

 

לשאלות והתייעצות ללא התחייבות, תוכלי לפנות אלי: 03-6161857

הזמיני פגישת אבחון דרמטולוגי קליני ללא עלות!

טיפולים נוספים

אנטי אייג'ינג ורוקחות טבעית

בקליניקה "מירה חן" תוכלי ליהנות  מטיפולי אנטי אייג'ינג מתקדמים, הכוללים תכשירים ומכשור חדשני, בשילוב תכשירי רוקחות טבעית (ארומתרפיה), הנרקחים במקום בהתאמה אישית, מחומרים טבעיים באיכות

קרא עוד »

סטרס, חרדות והעור שלנו

איך משפיע לחץ נפשי על מצב העור? מחקרים קליניים מוכיחים, שהמוח האנושי ורקמת העור קשורים זה בזה. בעיות עור, כמו: אקזמה פסוריאזיס, אלופציה (נשירת שיער

קרא עוד »